سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پروردگارا! دستآورد روزه چیست؟ خداوند فرمود : روزه حکمت می آورد و حکمت، شناخت و شناخت، یقین . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ در شب معراج ـ]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

درود فراوان بر شما خواننده عزیزیکه بخود اجازه می دهید

درست بیندیشید ، درست قضاوت کنید و درست نتیجه بگیرید

بهائیان معتقدند که میرزا علی محمد باب همان امام زمانی بود که شیعیان در انتظارش

 هستند و امام زمان  آمده ورفته پس  بیائید :

              (( امام زمان را زبان پیشوای بهائیان آقای میرزا علی محمد باب بشناسید ))

1-     باب در صفحه 27 کتاب (صحیفه عدلیه ) می نویسد که امام دوازدهم محمدبن الحسن

 صاحب الزمان می باشد .

2-     باب در صفحه 123 کتاب تفسیر سوره بقره می نویسد که خدا به امام دوازدهم محمدبن

الحسن طول عمر داده و او هم اکنون زنده است .

3-     در کتاب تفسیر سوره یوسف می نویسد که خدا خواسته تفسیر سوره یوسف از

 طرف محمدبن الحسن العسکری باو داده شود .

4-     د ر کتاب اسرار آلاثار خصوصی جلد اول صفحه 181 از قول میرزای باب مطالبی

 آمده که خلا صه اش این است (( به من تهمت زده اند که ادعای وحی و امامت  و

پیغمبری و بابیت نموده ام . لعنت خدا برایشان و خدا انها را بخاطر این تهمتها بکشد .

 بدانید که بعد از حضرت محمد (ص) پیغمبری نخواهد آمد و امام دوازدهم  هم نیز

 محمدبن الحسن العسکری بوده و غیر از چهار نایب خاص هیچکس باب امام نمی باشد

. خدایا از این نسبتها که به من داده اند بیزارم ))

البته باید توجه داشت که مطالب فوق را باید توجه داشت که مطالب فوق را با کمال

 بی پروائی و با اعتقاد تمام بیان داشته نه اینکه ترسیده یا تقیه نموده باشد . و شاهد

 براین مطالب گفتار آقای میرزا حسینعلی در صفحه 179 کتاب ایقان صفحه 199 است

 که میگوید با اینکه همه با او مخالف بودند از احدی خوف ننموده و ادعای خود را فرمود .

منبع : http://www.ghalam01.blogsky.com
 نوشته شده توسط قیاس در سه شنبه 86/12/14 و ساعت 2:51 عصر | نظرات دیگران()

استعمار در اندیشه سران بهائیت از زبان کتب بهائیت
مطالبی چند از کتابهای بهائیان در نشاندادن نقش دولتهای استعماری در

 بوجود آوردن وتقویت بهائیت در ایران :

1- در واقعه ترور ناصرالدین شاه آقای میرزا حسینعلی به خانه سفیر روس

 در تهران پناهنده مورد پذیرائی و حمایت کامل قرار می گیرد صفحه 32و

33 کتاب قرن بدیع جلد دوم .( از کتب موردوثوق نوشته خود بهائیان )

2- ناصر الدین شاه از شنیدن پناهنده شدن میرزا حسینعلی به خانه قنسول

 روس متعجب گشته دستور جلب وی را صادر می کند ولی سفیر روس از تسلیم میرزا

حسینعلی بهاء خودداری می کند تا سرانجام با اصرار دولت ایران قنسول روس نامبرده را

تسلیم کرده ضمنا نامه ای بدولت نوشته ودر آن میرزا حسینعلی را امانت دولت روس

 معرفی کرده و از دولت می خواهد که در حفظ جانش بکوشد صفحه 33 کتاب قرن

 بدیع جلد دوم ( از کتب مورد وثوق نوشته خود بهائیان )

3- در موقع زندانی بودن بهاء سفیر روس کاملا مراقب حالش بوده ( صفحه 65 تاریخ نبیل

 نوشته یکی از بزرگترین مبلغین بهائیت ) و سرانجام با کوشش ووساطت سفیر

مزبور یعنی پرنس دالگورکی از زندان آزاد می شود صفحه 83-قرن بدیع جلد دوم .

4-
عباس عبدالبهاء بر اثر خدمات شایان توجه بدولت انگلیس بدریافت مدال ( سر) نائل

می گردد ( که البته از آفتاب روشن تر و آشکار تر است )

5- و بالاخره در صفحه 347 مکاتیب جلد سوم برای سر بلندی وادامه غارتگری

آن دولت استعماری دعا می کند .


6- خدمات آقای عبد البهاء بدولت انگلستان رقیت استعمار گر دیگر او دولت فرانسه

 را نیز به هوس انداخته تا بدانجا که از سفارت فرانسه در تهران از عبدالبهاء با اصرار

 می خواهد که مبلغینی به الجزایر فرستاده ملت استعمار زده آنجا را که در آن زمان

 زیر یوغ نفوذ فرانسه بود تبلیغ نمایند وبدینوسیله آتش اختلاف را در بین مسلمانان

 روشن نموده زمینه ادامه چپاول و غارت را برای آن دولت استعماری فراهم کند

 ( جزء نهم مائده آسمانی صفحه 47و 48)

دوست عزیز ، با توجه به مدارک فوق آیا کافی نیست بدانید که بهائیت ساخته

 و پرداخته دست بیگانگان بوده که هدف از ایجاد آن فقط و فقط بوجود آوردن

 اختلاف بین ما ایرانیان می باشدو فکر نمیکنید عقیده داشتن و سر سپردن باین

 مرام در حقیقت خیانت به مملکت و دین و انسانیت باشد . پس لحظه ای بیندیشید

که وظیفه شما در مقابل خدا ووجدان چیست و چه راهی در پیش گرفته اید و در

 محکمه عدل الهی چه جواب میگوئید . بسیار بجاست که برای یقین نمودن از

درستی مدارک یاد شده به کتابهای مزبور که البته از منابع خود شما بهائیان است

 مراجعه و ضمنا نظر خودرا بفرمائید . توفیق شما را در تحری حقیقت واقعی آرزو مندیم .

منبع : http://www.ghalam01.blogsky.com
 نوشته شده توسط قیاس در سه شنبه 86/12/14 و ساعت 2:39 عصر | نظرات دیگران()

 در تکمیل مبحث بهاییت، در این مقاله مختصر، و برای آخرین بار من صرفا با استناد به کتب موثق بهایی که در همه محافل آنها در دسترس است، و حتی الامکان فقط کتب نوشته شده توسط دو شخص اول بهاییت یعنی آقای علی محمد شیرازی ملقب به باب و میرزا حسینعلی ملقب به بها استناد میکنم. البته اینها دلیل بر حقانیت اسلام نیستند ولی برای انسانهایی که میخواهند حرفها را بشنوند و از میان آنها بهترین را انتخاب کنند، تا حدی کارساز است، تا این حد که بیشتر از این دنبال تحقیق در این فرقه که تا این حد دچار تناقض شده را نگیرند و اگر بدنبال دین میگردند، به تحقیق در ادیان آسمانی بپردازند نه در گروههای سیاسی!

 آقای باب و مساله امام زمان

    در صفحه بیست و هفت از کتاب صحیفه عدلیه ایشان مینویسد: حصرت امام حسن عسکری دارای فرزندی بنا  محمد بوده که قائم اسلام و صاحب الزمان است

    در صفحه پنج توضیح لغات و اصطلاحات کتاب بیان فارسی در تفسیر حرف میم که در صفحه پنجاه و هشت آمده میگوید: امام دوازدهم، محمد ابن الحسن العسکری

    در لوح الف در کتاب اسرار الآثار جلد یک صفحه صد و هشتاد به بعد مضامین زیر را میبینیم: بعضی نسبت داده اند که من ادعای امامت و یا رسالت کرده ام. (خدا ایشان را به سبب این تهمت بکشد)!!!… عده أی دیگر نسبت بابیت به من داده اند، (خدا ایشان را لعنت کند)!!!. از برای حضرت بقیه الله بعد از نواب اربعه دیگر نایبی وجود ندارد و هر کس چنین ادعایی کرد (بر همه واجب است که او را بکشند.)!!! سپس اعلام میکند که امروز امام زمان  محمد ابن حسن العسکری امام بر حق و حجت خدا میباشد

آقای باب و مساله امام دوازدهم شیعه

    در صفحه پنج از کتاب صحیفه عدلیه میرزا علیمحمد راجع به دین اسلام بحث میکند و میگوید: این شریعت مقدسه نسخ نخواهد شد، بلکه حلال محمد حلال است تا روز قیامت و حرام محمد حرام است تا روز قیامت

    در صفحه هفتاد و هشت از کتاب رحیق مختوم جلد اول در ترجمه آیه 40 سوره احزاب (که من این آیه را در مقاله تحت عنوان اسلام تنها آیین یکتاپرستی مورد استناد قرار داده ام) از قول آقای میرزا حسینعلی معروف به بها الله میگوید: رسالت و نبوت به حضرت محمد صلی الله علیه ختم گردید و مقام من رسالت و نبوت نبوده و نیست. در صفحه صد و چهارده از قاموس توقیع جلد اول دقیقا این مطلب تکرار شده است.

 آقایان علیمحمد و حسینعلی و مساله خدا

    میرزا علیمحمد در صفحه پنجم از لوح هیکل الدین که ضمیمه بیان عربی است، خود را ذات خدا و هستی او معرفی مینماید

    میرزا حسینعلی نیز به صورت جداگانه در صفحه دویست و بیست و نه از کتاب مبین اظهار میدارد: لا اله الا انا المسجون الفرید. یعنی نیست خدایی بجز من زندانی تنها

         آقایان بهایی در جریان هستند که تفسیر دستورات و مطالب کتب طبق این آیین حرام است، و باید ظاهر عبارات را بپذیرد. پس بر هر بهایی واجب است که هر دو ادعا را قبول کرده و تا اینجا دو خدا داشته باشد، یکی میرزا علیمحمد که طبق همین آثار اشاره شده، یکروز خود را عبد امام دوازدهم حضرت محمد ابن حسن العسکری میدانست، بعد به درجه قائمیت، و بعد بتدریج تا حد خدایی صعود فرمود. و دومی هم آن خدای تنها و زندانی بود. محققین در علوم ادیان هم بدانند که بیشترین آیات عذاب که در قرآن وعده داده شده برای دو دسته است: یکی مشرکینی که برای خدای زمین و آسمان شریک قائل شوند که مثالشان روشن است. دوم کسانی که به اسلام کافر شوند که آنها هم مثالشان روشن است. محافل محترم بهاییت(البته اگر چیزی از شما باقی مانده) توجه کنید: اگر مشکلتان برای تبلیغ در ایران رسمیت یافتن است، من همان کتب چاپ خودتان را با هر تیراژی که بخواهید چاپ و به رایگان در ایران پخش میکنم

    البته اگر با رسمیت یافتن فرجی حاصل میشد در سایر نقاط جهان که رسمی بودید و هستید  و تازه بماند که فقط بیست و چند سال است که شما اجازه جفنگ بافتن ندارید و قبل از آن که همه نظام و سرمایه ایران در خدمتتان بود چه کردید؟

    یکی از نقاط ضعف کسانی که حرف درست و منطقی برای گفتن ندارند در طول تاریخ سرکوب مخالفین و عدم اجازه طرح دیدگاههای مخالف بوده است. البته این کار غیر متمدنانه از این دین بقول خودشان فوق العاده مترقی و جهانی بعید است و فقط یک اشاره کوچک در صفحه صد و نود و هشت کتاب بیان شده که میگوید: تمام کتابهای عالم را به غیر از کتب امری و آنچه در قلمرو بیان نگارش یافته از بین ببرید

   بهاییها ببینید این دستورات دستور خداست؟ مردم ببینید این دین آسمانی است؟ مردم ببینید این کتابها الهی است؟  من جرات نمیکنم اینجا آن جملات را بیآورم و میتوانید تلفنی سوال کنید، اما بهایی عزیزی که این مطالب را خواندی و میخوانی و بعد هم ماخذش را یادداشت میکنی و اگر گذاشتند کتابها را ببینی عین آنرا در همان صفحه میخوانی، من میدانم که از کودکی ترا در این محدوده محصوره زندانی عقایدی کردند که الآن فقط با همه وجودت به آن عادت کرده أی و نمیخواهی و نمیتوانی جامعه به ظاهر دوست داشتنی خود را ترک نمایی یا از طرد شدن میهراسی. آری جدایی از دوستان صمیمی و خاطرات شاد کنار آنها سخت است، من میفهمم و با تمام وجود احساس میکنم که جدایی از خانواده چقدر سخت است، جدایی از پدر و مادر و برادری که همه لحظات عمر در کنارت بوده اند بسیار سخت است اما جدایی از خدایی که همه این سالها بالای سرت بوده و اینهمه ظلم تو را دیده، و با این حال اینهمه نعمت به تو عطا کرده سخت نیست؟ آیا تحمل این جدایی را ازین به بعد هم خواهی داشت؟ آیا میخواهی همین کیش آبا و اجدادی را بر دوش بکشی اگر چه آنها جایگاهی جز آتش برایشان نباشد؟ آیا آنها گناه تو را هم بر دوش خواهند کشید یا تو آنجا به تنهایی مسوول اعمال خود خواهی بود؟ آیا بدنت آنقدر قوی شده که تحمل عذابهایی که در قرآن برایت نوشته اند بیاورد؟ من میدانم که شما در این جریان و در بوجود آمدن آن هیچ گناهی نداشته اید. میدانم که نگذاشته اند شما حتی این دستورات را ببینید. میدانم که لحظه لحظه عمر شما در جامعه ای گذشته که دیگر مجال تحقیق در هیچ زمینه ای به شما داده نشده است که اگر تحقیق کرده بودید اینها را خوانده بودید. اما هنوز هم دیر نشده. این شاید آخرین فرصتی باشد که خداوند به شما میدهد تا شاید چشمانتان باز شود و ببینید کجا میروید. و این مژده را به شما بدهم که خداوند عالم کسی را که همه عمر بخاطر جهالت در کفر به سر برده و گناه کرده، اگر مسلمان شود، از جبران ما فات معاف فرموده و وعده داده که تمام گناهان او را به ثواب تبدیل مینماید. این بزرگترین پاداشی است که خدا به وی میدهد، شاید چون خروج از کفر امریست که مگر به لطف خداوند ممکن نمیباشد و در پی آن نعمت پیدا کردن دوستانی پاک و زندگی در جامعه ای متعالی .

منبع : http://www.rahpouyan.us


 نوشته شده توسط قیاس در سه شنبه 86/12/14 و ساعت 2:21 عصر | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

مرکز بهائیت شناسی در وب
قیاس
با سلام ........... این وبلاگ به منظور آشنایی شما عزیزان با بهائیت ایجاد شده است. امید است با مطالعه مطالب ، به حقیقت وجودی بهائیت پی ببرید . انتقادها و پیشنهادهای سازنده ی شما را با گوش جان می شنویم .

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 79050
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه